برای استفاده از سامانه به چه تخصص هایی نیاز می باشد؟

طراحی و پیاده سازی سامانه به گونه ای انجام شده است که کاربران بتوانند بدون داشتن تخصص خاصی از سامانه به صورت کامل استفاده نمایند. بخش های مالی به گونه ای طراحی شده اند که افراد بدون نیاز به دانش حسابداری بتوانند هزینه ها ، درآمد ها و بدهی ها را ثبت نمایند.



آیا امکان دریافت اطلاعات ثبت شده در سامانه وجود دارد تا در صورت عدم تمایل به ادامه استفاده از سامانه بتوان از آن استفاده نمود؟

بله ، امکان اخذ فایل اکسل از تمامی اطلاعات ثبت شده در سامانه مهیا می باشد و در هر لحظه می توانید از اطلاعات خود خروجی تهیه نموده و مورد استفاده یا به عنوان پشتیبان نگهداری نمایید.



چه کسانی در مجتمع می توانند از این سامانه استفاده کنند؟

افراد زیر می توانند از طریق اینترنت با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود از هرجا و هرزمان با ورود به سایت سامانه و با توجه به دسترسی های خود از سامانه استفاده نمایند


شایان ذکر می باشد که هر فرد می تواند یک یا چند نقش را به صورت همزمان دارا باشد و همچنین ضرورتی به سکونت و مالک بودن این افراد در مجتمع نمی باشد



چه محدودیت هایی در سامانه از نظر تعداد ثبت رکوردها وجود دارد؟

محدودیتی در هیچ یک از قسمت های سامانه وجود ندارد و می توان در تمام قسمت ها، اطلاعات جدید ثبت و به هر میزان کاربر ایجاد نمود.



آیا پس از اتمام مهلت اشتراک اطلاعات پاک می شود؟

خیر، تا یکماه پس از پایان اشتراک امکان ورود و فقط مشاهده اطلاعات همچنان وجود خواهد داشت. پس از یکماه اطلاعات همچنان محفوظ خواهد بود ولی برای ورود می بایست حق اشتراک پرداخت گردد



سامانه با چه مرورگرهایی سازگاری بهتری دارد؟

سامانه با مرورگر فایرفاکس نسخه 6 به بالا و اینترنت اکسپلورر نسخه ۸ به بالا و کروم نسخه 10 به بالا سازگاری کامل دارد



در صورت عدم رضایت از سامانه مبلغ اشتراک عودت داده می شود؟

بله ، در صورت عدم رضایت، به نسبت زمان باقی مانده حق اشتراک پرداختی بدون قید و شرط عودت می گردد.



امنیت سامانه چگونه تامین می شود؟



آیا امکانات جدید نیز به سامانه اضافه خواد شد؟

سامانه همواره در حال توسعه و پیشرفت می باشد. هر ماه امکانات جدید اضافه شده به اطلاع اعضا خواهد رسید. شایان ذکر است که امکانات جدید به صورت رایگان در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.



سیستم تیکتینگ سامانه به چه صورت است؟

کاربر با مراجعه به قسمت پشتیبانی گزینه درخواست پشتیبانی را انتخاب و برای ثبت تیکت مورد نیاز خود اقدام میکند.



چگونه برای دسترسی درگاه پرداخت اینترنتی از مسئول ساختمان مدارک گرفته می شود؟

درخواست درگاه پرداخت اینترنتی توسط متقاضی با ارسال تیکت پشتیبانی فرستاده می شود. لیست مدارک مورد نیاز برای درخواست کننده ارسال می گردد و متقاضی مدارک را برای سامانه پلاک 21 ایمیل می کند .



در صورت به تعویق افتادن بدهی ساکنان، مبلغ واریز شده در گزارشات به چه شکلی و با چه تاریخی آورده خواهد شد؟

مبلغ بدهی در گزارشات و ثبت آن دقیقا به همان تاریخ پرداخت بدهی صورت میگیرد ضمن اینکه امکان اضافه کردن توضیحات (پرداخت بدهی با تعویق) وجود دارد.



بعد از ثبت اطلاعات اولیه امکان تغییر مالک یا مستاجر واحد وجود دارد؟

بله، سیستم مدیریت مجتمع بر پایه نام واحد مجتمع می باشد و با تغییر مالک یا مستاجر امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.



با تغییر مدیریت ساختمان اطلاعات قبلی (خصوصا اطلاعات مالی) قابل بازیابی و یا تعویض است؟

کلیه اطلاعات ثبت شده توسط مدیریت قبلی در سامانه ذخیره می شود و امکان پاک شدن، تغییر و یا اصلاح در اطلاعات سامانه وجود ندارد. این امر موجب می گردد تا صحت اطلاعات در مقابل تغییرات حفظ شود.


پاسخ سوال خود را نیافتید؟ آن را با ما در میان بگذارید تماس با ما